Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni. Pamiętaj, że produkty personalizowane i wykonywane na zamówienie nie podlegają zwrotom ani wymianie. Jeśli chcesz zwrócić produkt, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:
1. Formularz – wypełnij formularz zwrotu i wyślij go do nas najpóźniej w ostatnim dniu (14) od daty otrzymania rzeczy – w formie elektronicznej na adres kontakt@szydlownia.pl, lub papierowej (poczta tradycyjna- list papierowy). Nie zapomnij dołączyć go również do paczki! Jeśli nie masz drukarki, oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz napisać własnoręcznie. Pamiętaj by zawrzeć na nim swoje dane zamówienia (nr, data, towar) oraz numer konta bankowego, na który zwrócimy Ci pieniądze.
2. Dowód zakupu – do wypełnionego formularza dołącz paragon i koniecznie umieść w zwracanej paczce.
3. Przesyłkę wraz z dowodem zakupu i całą jego zawartością odeślij na adres:
Szydłownia Anna Rosłowska
Komornica, ul. Łąkowa 40H
05-135 Wieliszew
NIP: 5661991533, REGON: 146112970
Na etykiecie podając nasz numer telefonu: 503 819 889
W trosce o bezpieczeństwo i bezproblemowy zwrot produktów prosimy o nadawanie zwrotów wyłącznie kurierem.
Pamiętaj:
– w przypadku zwrotu towaru, to konsument ponosi koszt związany z przesyłką zwrotną.
– nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem
– nie odpowiadamy za opóźnienia w przesyłce wynikające z winy dostawców
4. Ślady użytkowania
Odsyłany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania.
Zwrócony towar musi być zaopatrzony w oryginalne metki, oraz odesłany wraz z całą zawartością (dotyczy to także produktów wysłanych dodatkowo, w prezencie za złożone zamówienie) w oryginalnym opakowaniu. Nie może być używany, prany, prasowany, zabrudzony lub przesiąknięty zapachami (kremów, perfum, bądź dymu tytoniowego). UWAGA! Jeżeli wraz z towarem został wysłany prezent lub bonus, to przy odstąpieniu od umowy, zanika ważność umowy darowizny i obowiązkiem Konsumenta jest wraz z towarem zwrócić także podarowany prezent lub bonus.
5. Zwrot środków
Sprawdzimy stan przekazanego produktu i jeśli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu.
Zwrot środków zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki, w tej samej formie, w jakiej dokonano płatności.
WYMIANA
Jeśli chcesz wymienić produkt, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:
1. Formularz – wypełnij formularz wymiany
2. Dowód zakupu – do wypełnionego formularza dołącz paragon
3. Zgłoszenie wymiany – wyślij informację o chęci wymiany wraz z linkiem do wybranego produktu na adres: kontakt@szydlownia.pl
4. Przesyłkę wraz z dowodem zakupy i całą jego zawartością odeślij na adres:
Szydłownia Anna Rosłowska
Komornica, ul. Łąkowa 40H
05-135 Wieliszew
NIP: 5661991533, REGON: 146112970
Na etykiecie podając nasz numer telefonu: 503 819 889
W trosce o bezpieczeństwo i bezproblemową wymianę produktów prosimy o nadawanie zwrotów wyłącznie kurierem.
Pamiętaj:
– w przypadku wymiany towaru, to konsument ponosi koszt związany z przesyłką zwrotną.
– nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem
– nie odpowiadamy za opóźnienia w przesyłce wynikające z winy dostawców
5. Ślady użytkowania
Odsyłany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania.
Zwrócony towar musi być zaopatrzony w oryginalne metki, oraz odesłany wraz z całą zawartością (dotyczy to także produktów wysłanych dodatkowo, w prezencie za złożone zamówienie) w oryginalnym opakowaniu. Nie może być używany, prany, prasowany, zabrudzony lub przesiąknięty zapachami (kremów, perfum, bądź dymu tytoniowego).
6. Odbiór
Po sprawdzeniu stan przekazanego produktu i jeśli nie odnotujemy przeciwwskazań, wyślemy do Ciebie wybrany produkt lub kartę podarunkową.
REKLAMACJA
1. Formularz – wypełnij formularz reklamacyjny i wyślij go do nas wraz z reklamowanym produktem. Jeśli nie masz drukarki, formularz reklamacyjny możesz napisać własnoręcznie. Pamiętaj by zawrzeć na nim wszystkie dane, które widnieją na formularzu wzorcowym.
2. Przesyłkę wraz z formularzem odeślij na adres:
Szydłownia Anna Rosłowska
Komornica, ul. Łąkowa 40H
05-135 Wieliszew
NIP: 5661991533, REGON: 146112970
Na etykiecie podając nasz numer telefonu: 503 819 889
W trosce o bezpieczeństwo i bezproblemową reklamację produktów prosimy o nadawanie paczek wyłącznie kurierem.
3. W pierwszej kolejności zawsze staramy się naprawić reklamowany produkt. Jeśli naprawa nie będzie możliwa, wymienimy produkt na nowy, lub zwrócimy Ci pieniądze. Wszystkie zasady postępowania reklamacyjnego zostały opisane w naszym regulaminie.
3. Na rozpatrzenie Twojej reklamacji mamy 14 dni od daty otrzymania przez nas produktu.
Zapisz się do naszego newslettera, by jako pierwszy dowiedzieć się o nowościach i specjalnych ofertach. Tak, my też nie lubimy spamu.
Copyright © 2024 Szydłownia. Realizacja MARKOFANI