Zamówienia złożone od 20 grudnia wyślemy przed świętami 🎀
szydlownia-swetry-z-alpaki-logo-2

Reklamacje & zwroty

Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni. Pamiętaj, że produkty personalizowane i wykonywane na zamówienie nie podlegają zwrotom ani wymianie. Jeśli chcesz zwrócić produkt, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:

1. Formularz – wypełnij formularz zwrotu i wyślij go do nas najpóźniej w ostatnim dniu (14) od daty otrzymania rzeczy – w formie elektronicznej na adres kontakt@szydlownia.pl, lub papierowej (poczta tradycyjna- list papierowy). Nie zapomnij dołączyć go również do paczki! Jeśli nie masz drukarki, oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz napisać własnoręcznie. Pamiętaj by zawrzeć na nim swoje dane zamówienia (nr, data, towar) oraz numer konta bankowego, na który zwrócimy Ci pieniądze.

2. Dowód zakupu – do wypełnionego formularza dołącz paragon i koniecznie umieść w zwracanej paczce.

3. Przesyłkę wraz z dowodem zakupu i całą jego zawartością odeślij na adres:

Szydłownia Anna Rosłowska
Komornica, ul. Łąkowa 40H
05-135 Wieliszew
NIP: 5661991533, REGON: 146112970

Na etykiecie podając nasz numer telefonu: 503 819 889

W trosce o bezpieczeństwo i bezproblemowy zwrot produktów prosimy o nadawanie zwrotów wyłącznie kurierem.

Pamiętaj:

– w przypadku zwrotu towaru, to konsument ponosi koszt związany z przesyłką zwrotną.

– nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem
– nie odpowiadamy za opóźnienia w przesyłce wynikające z winy dostawców

4. Ślady użytkowania

Odsyłany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania.

Zwrócony towar musi być zaopatrzony w oryginalne metki, oraz odesłany wraz z całą zawartością (dotyczy to także produktów wysłanych dodatkowo, w prezencie za złożone zamówienie) w oryginalnym opakowaniu. Nie może być używany, prany, prasowany, zabrudzony lub przesiąknięty zapachami (kremów, perfum, bądź dymu tytoniowego). UWAGA! Jeżeli wraz z towarem został wysłany prezent lub bonus, to przy odstąpieniu od umowy, zanika ważność umowy darowizny i obowiązkiem Konsumenta jest wraz z towarem zwrócić także podarowany prezent lub bonus.

5. Zwrot środków

Sprawdzimy stan przekazanego produktu i jeśli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu.

Zwrot środków zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki, w tej samej formie, w jakiej dokonano płatności.

WYMIANA

Jeśli chcesz wymienić produkt, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:

1. Formularz – wypełnij formularz wymiany

2. Dowód zakupu – do wypełnionego formularza dołącz paragon

3. Zgłoszenie wymiany – wyślij informację o chęci wymiany wraz z linkiem do wybranego produktu na adres: kontakt@szydlownia.pl

4. Przesyłkę wraz z dowodem zakupy i całą jego zawartością odeślij na adres:

Szydłownia Anna Rosłowska
Komornica, ul. Łąkowa 40H
05-135 Wieliszew
NIP: 5661991533, REGON: 146112970

Na etykiecie podając nasz numer telefonu: 503 819 889

W trosce o bezpieczeństwo i bezproblemową wymianę produktów prosimy o nadawanie zwrotów wyłącznie kurierem.

Pamiętaj:

– w przypadku wymiany towaru, to konsument ponosi koszt związany z przesyłką zwrotną.

– nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem
– nie odpowiadamy za opóźnienia w przesyłce wynikające z winy dostawców

5. Ślady użytkowania

Odsyłany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania.

Zwrócony towar musi być zaopatrzony w oryginalne metki, oraz odesłany wraz z całą zawartością (dotyczy to także produktów wysłanych dodatkowo, w prezencie za złożone zamówienie) w oryginalnym opakowaniu. Nie może być używany, prany, prasowany, zabrudzony lub przesiąknięty zapachami (kremów, perfum, bądź dymu tytoniowego).

6. Odbiór

Po sprawdzeniu stan przekazanego produktu i jeśli nie odnotujemy przeciwwskazań, wyślemy do Ciebie wybrany produkt lub kartę podarunkową.

REKLAMACJA

1. Formularz – wypełnij formularz reklamacyjny i wyślij go do nas wraz z reklamowanym produktem. Jeśli nie masz drukarki, formularz reklamacyjny możesz napisać własnoręcznie. Pamiętaj by zawrzeć na nim wszystkie dane, które widnieją na formularzu wzorcowym.

2. Przesyłkę wraz z formularzem odeślij na adres:

Szydłownia Anna Rosłowska
Komornica, ul. Łąkowa 40H
05-135 Wieliszew
NIP: 5661991533, REGON: 146112970

Na etykiecie podając nasz numer telefonu: 503 819 889

W trosce o bezpieczeństwo i bezproblemową reklamację produktów prosimy o nadawanie paczek wyłącznie kurierem.

3. W pierwszej kolejności zawsze staramy się naprawić reklamowany produkt. Jeśli naprawa nie będzie możliwa, wymienimy produkt na nowy, lub zwrócimy Ci pieniądze. Wszystkie zasady postępowania reklamacyjnego zostały opisane w naszym regulaminie. 

3. Na rozpatrzenie Twojej reklamacji mamy 14 dni od daty otrzymania przez nas produktu. 

Zapisz się Uzupełnij formularz, a poinformujemy Cię, kiedy produkt pojawi się na stanie.
Scroll to Top