Reklamacje & zwroty

Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni. Pamiętaj, że produkty personalizowane i wykonywane na zamówienie nie podlegają zwrotom ani wymianie.  Jeśli chcesz zwrócić produkt, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:

1. Formularz - wypełnij formularz zwrotu

2. Dowód zakupu - do wypełnionego formularza dołącz paragon

3. Przesyłkę wraz z dowodem zakupy i całą jego zawartością odeślij na adres:

Szydłownia Anna Rosłowska
Komornica, ul. Łąkowa 40H
05-135 Wieliszew
NIP: 5661991533, REGON: 146112970

Na etykiecie podając nasz numer telefonu: 503 819 889

W trosce o bezpieczeństwo i bezproblemowy zwrot produktów prosimy o nadawanie zwrotów wyłącznie kurierem.

Pamiętaj:

- nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem
- nie odpowiadamy za opóźnienia w przesyłce wynikające z winy dostawców

4. Ślady użytkowania

Odsyłany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania.

Zwrócony towar musi być zaopatrzony w oryginalne metki, oraz odesłany wraz z całą zawartością (dotyczy to także produktów wysłanych dodatkowo, w prezencie za złożone zamówienie) w oryginalnym opakowaniu. Nie może być używany, prany, prasowany, zabrudzony lub przesiąknięty zapachami (kremów, perfum, bądź dymu tytoniowego).

5. Zwrot środków

Sprawdzimy stan przekazanego produktu i jeśli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu.

Zwrot środków zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki, w tej samej formie, w jakiej dokonano płatności.

WYMIANA

Jeśli chcesz wymienić produkt, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:

1. Formularz - wypełnij formularz wymiany

2. Dowód zakupu - do wypełnionego formularza dołącz paragon

3. Zgłoszenie wymiany - wyślij informację o chęci wymiany wraz z linkiem do wybranego produktu na adres: kontakt@szydlownia.pl

4. Przesyłkę wraz z dowodem zakupy i całą jego zawartością odeślij na adres:

Szydłownia Anna Rosłowska
Komornica, ul. Łąkowa 40H
05-135 Wieliszew
NIP: 5661991533, REGON: 146112970

Na etykiecie podając nasz numer telefonu: 503 819 889

W trosce o bezpieczeństwo i bezproblemową wymianę produktów prosimy o nadawanie zwrotów wyłącznie kurierem.

Pamiętaj:

- nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem
- nie odpowiadamy za opóźnienia w przesyłce wynikające z winy dostawców

5. Ślady użytkowania

Odsyłany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania.

Zwrócony towar musi być zaopatrzony w oryginalne metki, oraz odesłany wraz z całą zawartością (dotyczy to także produktów wysłanych dodatkowo, w prezencie za złożone zamówienie) w oryginalnym opakowaniu. Nie może być używany, prany, prasowany, zabrudzony lub przesiąknięty zapachami (kremów, perfum, bądź dymu tytoniowego).

6. Odbiór

Po sprawdzeniu stan przekazanego produktu i jeśli nie odnotujemy przeciwwskazań, wyślemy do Ciebie wybrany produkt lub kartę podarunkową.

TWÓJ Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów