Reklamacje & zwroty
Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni. Pamiętaj, że produkty personalizowane i wykonywane na zamówienie nie podlegają zwrotom ani wymianie. Jeśli chcesz zwrócić produkt, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:
1. Formularz - wypełnij formularz zwrotu
2. Dowód zakupu - do wypełnionego formularza dołącz paragon
3. Przesyłkę wraz z dowodem zakupy i całą jego zawartością odeślij na adres:
Szydłownia Anna Rosłowska
Komornica, ul. Łąkowa 40H
05-135 Wieliszew
NIP: 5661991533, REGON: 146112970
Na etykiecie podając nasz numer telefonu: 503 819 889
W trosce o bezpieczeństwo i bezproblemowy zwrot produktów prosimy o nadawanie zwrotów wyłącznie kurierem.
Pamiętaj:
- nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem
- nie odpowiadamy za opóźnienia w przesyłce wynikające z winy dostawców
4. Ślady użytkowania
Odsyłany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania.
Zwrócony towar musi być zaopatrzony w oryginalne metki, oraz odesłany wraz z całą zawartością (dotyczy to także produktów wysłanych dodatkowo, w prezencie za złożone zamówienie) w oryginalnym opakowaniu. Nie może być używany, prany, prasowany, zabrudzony lub przesiąknięty zapachami (kremów, perfum, bądź dymu tytoniowego).
5. Zwrot środków
Sprawdzimy stan przekazanego produktu i jeśli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu.
Zwrot środków zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki, w tej samej formie, w jakiej dokonano płatności.
WYMIANA
Jeśli chcesz wymienić produkt, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:
1. Formularz - wypełnij formularz wymiany
2. Dowód zakupu - do wypełnionego formularza dołącz paragon
3. Zgłoszenie wymiany - wyślij informację o chęci wymiany wraz z linkiem do wybranego produktu na adres: kontakt@szydlownia.pl
4. Przesyłkę wraz z dowodem zakupy i całą jego zawartością odeślij na adres:
Szydłownia Anna Rosłowska
Komornica, ul. Łąkowa 40H
05-135 Wieliszew
NIP: 5661991533, REGON: 146112970
Na etykiecie podając nasz numer telefonu: 503 819 889
W trosce o bezpieczeństwo i bezproblemową wymianę produktów prosimy o nadawanie zwrotów wyłącznie kurierem.
Pamiętaj:
- nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem
- nie odpowiadamy za opóźnienia w przesyłce wynikające z winy dostawców
5. Ślady użytkowania
Odsyłany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania.
Zwrócony towar musi być zaopatrzony w oryginalne metki, oraz odesłany wraz z całą zawartością (dotyczy to także produktów wysłanych dodatkowo, w prezencie za złożone zamówienie) w oryginalnym opakowaniu. Nie może być używany, prany, prasowany, zabrudzony lub przesiąknięty zapachami (kremów, perfum, bądź dymu tytoniowego).
6. Odbiór
Po sprawdzeniu stan przekazanego produktu i jeśli nie odnotujemy przeciwwskazań, wyślemy do Ciebie wybrany produkt lub kartę podarunkową.